Jednotný štýl komunikácie neplatí pre každého, práve naopak. Každý z nás je originál a Univerzálna (UNI SIZE) veľkosť nesadne nikomu ako uliata. Príklad bieleho UNI trička: štíhla slečna ho má ako nočnú košeľu a veľký chlapisko, keď si ho oblečie pôsobí ešte väčší ( ak sa vôbec zmestí).
Príroda je úžasná a z každý z nás je originál. Ešte aj identické dvojičky pre rodičov nie sú rovnaké. Áno, ľudia sa na seba podobajú… Ale nie až tak, aby ste si nevšimli medzi nimi rozdiely.
Očakávate,
že pokiaľ zvolíte jednu taktiku na všetkých, tak budú všetci rovnako reagovať?
Všimli ste si, že ani vy sami tomu neveríte?
Tak prečo v tom pokračovať?
Vďaka tvárovým črtám a k ním priradeným technikám komunikácie vaše originálne jednanie sadne na mieru každému. Pozriete na človeka a hneď viete či ho najskôr vypočuť alebo radšej mu hneď klásť otázky. Hneď viete či sú otvorený novým možnostiam, alebo sú uzavretejší a teba s nimi jednať priamo ( ale pritom okľukou).
Doba sa dnes veľmi rýchlo mení, a ak chcete aj naďalej používať staré modely jednania, tak o chvíľu Vás predbehnú prispôsobivejší. UNI jednanie napríklad zástupcu poisťovne: začne Vám horlivo recitovať zoznam ponúk a ich výhody. Vymenuje všetko, čo sa naučil a vy ste už celkom zabudli, čo povedal, ako prvé a už vôbec neviete, ktorý produkt je vhodný pre Vás. Ak by Vám v úvode dal otázky k tomu, čo potrebujete a aké máte predstavy nemusel strácať čas recitovaním niečoho, čo vôbec nepotrebujete.
Metóda komunikácie ČRTY TVÁRE má praktické rady a nástroje ušite priamo do praxe.
- Čo Vám prinesie úspech v komunikácii?
- Pokoj v rodine?
- Pohoda na pracovisku?
- Vyššie zisky z predaja?
- Zákazky dohodnuté s ľahkosťou?
Každý nech si na moju otázku o prínosoch metódy ČRTY TVÁRE odpovie sám a zváži prínosy.
Veď každý originál si žiada správnu veľkosť.
Ako by vyzerali ženy na priloženom obrázku, keby si všetky obliekli UNI veľkosť alebo jednu veľkosť napríklad M.
Eva